Digitale factuurverwerking voor Koninklijke Euroma

Volledig geïntegreerde factuurverwerking oplossing geeft zicht op waar de facturen liggen

Koninklijke Euroma wil Europa’s meest klantgerichte partner in smaak zijn, die de food business voorziet van op specerijen gebaseerde oplossingen. Euroma staat altijd klaar voor haar afnemers om smakelijke, gezonde, duurzame en voedselveilige ingrediënten te ontwikkelen, gebruikmakend van kruiden en specerijen van over de hele wereld. Ze bouwen voort op een fundament van meer dan honderd jaar ervaring en ondernemerschap, ze mengen traditie en vakmanschap met moderne en kosteneffectieve processen. Euroma is continu op zoek naar verbetering en heeft daarom het inkomende factuur- verwerkingsproces geoptimaliseerd.

De aanleiding

Rogier Schutte, Manager Finance & Control bij Euroma vertelt: “Wij wilden een kwaliteitsslag maken in de administratie van de inkomende facturen door een betere beheersing van de bevoegdheden en een kortere doorlooptijd. Euroma is een organisatie met veel tekenbevoegde personen. Daardoor moeten facturen veelvuldig heen en weer, blijven ze langere tijd liggen of raken zelfs zoek.”

Het project

Dankzij een grondige voorbereiding is het project volgens planning verlopen. Wij kregen van ISProjects het advies om de tijd te nemen om goed na te denken over het proces. Het is namelijk geen stukje software dat direct draait, het is een proces dat je gaat automatiseren. Als je hier grondig over nadenkt, kun je dit proces in één keer digitaliseren én optimaliseren!” gaat Schutte verder.

Volledig geïntegreerde factuurverwerking oplossing voor Infor Baan

ISProjects heeft, in samenwerking met partner Infor, een volledig geïntegreerde oplossing voor Infor Baan ontwikkeld. Deze oplossing wordt al door een groot aantal klanten van Infor tot volle tevredenheid gebruikt. Hierdoor is de standaard versie ISP-Invoice dan ook zeer volledig. Schutte: “Wij hebben nagenoeg het gehele proces en alle reeds vastgelegde bevoegdheden over kunnen nemen. Het voordeel is dat nu alles digitaal vastligt waardoor wij zicht hebben op waar de facturen liggen. De gebruikersgroep is ook zeer positief over de verandering: de factuurverwerking verloopt snel, overzichtelijk en er is geen papieren rompslomp meer.”

De support

ISProjects levert de oplossing onder één licentie met Infor waardoor de koppeling ook in de toekomst gewaarborgd wordt. Het project en de support worden echter wel door ISProjects uitgevoerd. “ISProjects is je partner in dit proces. Je hebt dus alleen met hen te maken en wordt niet op en neer gestuurd tussen Infor en ISProjects. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. De expertise over dit proces en de software ligt bij ISProjects en dat merk je in de professionele begeleiding en deskundigheid van de medewerkers,” besluit Schutte.

Op August 26, 2014